środa, 30 maja 2018

Wstęp


Hello!
Jestem Purrsephone. Założyłam bloga, aby publikować swoje opowiadanie, które nosi tytuł "W Amoku". Sama nie wiem do końca, do jakiej kategorii gatunku przypisać ową powieść. Jednak znajdziecie w nim dużo erotyki, kryminalistyki, oraz przygody. Na pewno to opowiadanie nie jest wskazane dla najmłodszych. Jednak to nie mam wglądu kto czyta, więc nie ponoszę odpowiedzialności.
Dlaczego akurat chcę pisać o "W Amoku"? Zainspirował mnie polski film o tytule "Amok", lecz z nim nie będzie miał prawie nic wspólnego. Zapożyczam z niego jedną postać - pisarza. Ale go troszkę "pozmieniam". Czyli? Zobaczycie sami w rozdziałach. Po prostu piszę po swojemu pewną historię. 
kadr z filmu "Amok"

Chcę coś na początek sprostać! Kochane dzieci, nie piszę tu o lalkach Monster High. Proszę o nieczytanie tego opowiadania. Ponieważ sama lubię MH, w profilowym mam zdjęcie kotki Purrsephone – którą uwielbiam. Również moje pseudo wzięło się z jej imienia.
Wszelkie pytania i tym podobne pozostawiajcie pod postem, bądź w zakładce "Polecam".



Informacyjnie:

🍏Tytuł opowiadania jak i bloga "W Amoku" jest mojego autorstwa. Od nikogo nie zgapiłam (a jeżeli ktoś posiada taki tytuł, to tylko zbieżność).
🍏 Link bloga  www.jestem-w-amoku.blogspot.com jest mojego autorstwa.
🍏 Główną postacią jestem ja sama - rzecz jasna :) Piszę pierwszą osobą. Może się zdarzyć, że będą fragmenty, gdzie będę pisała trzecią osobą (np. jak nie będzie w danym fragmencie mojej postaci).
🍏 Drugą taką główną postacią jest Krystian Kościukiewicz - ta osoba istnieje naprawdę, ale jako Mateusz Kościukiewicz. Zapożyczyłam bardziej jego postać z filmu "Amok". Po prostu zainspirował mnie do napisania czegoś swojego. Więc ta postać z prawdziwym aktorem nie ma nic wspólnego.
🍏 Szablon wykonuje dla mnie Netka, z bloga Sidereum Graphics
🍏 Rozdziały mogą być wyjątkowo krótkie, jak i samo opowiadanie.
🍏 Opowiadanie nie jest przeznaczone dla dzieci. Występują treści dla dorosłych. Jednak bloga nie zaznaczyłam „tylko dla dorosłych”, gdyż nie w każdym rozdziale będzie coś dla dorosłych.
🍏 Swoje zaproszenia na blogi pozostawiajcie pod najnowszym postem. Gdy najdzie mnie chęć, to coś poczytam Waszego.
🍏 Proszę o niekopiowanie, nierozpowszechnianie moich treści. Bez zgody autora zabronione
🍏 Nie zarabiam na pisaniu tego opowiadania, piszę go tak dla siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Teraz nie zdołasz się ode mnie uwolnić
Będziesz do mnie powracać w nieskończoność
Netka Sidereum Graphics